Tacka nej. :(

Idag har jag faktiskt slumrat lite efter att William och Henric gått.
Skönt som tusan. Jag har sovit riktigt dåligt i natt vaknat flera gånger så de är säkert därför.

Har iaf varit ute och gått lite, det regnar faktiskt inte. ;)

Och tro det eller ej men jag tror att ryggen faktiskt kanske är typ 1% bättre än igår. :D
Plus på den.

Så har jag tur kommer det här vara borta till nästa vecka!
Jag har bestämt mig för att om de inte är bra till måndag går jag till läkaren.
Men ger de några dagar. :)

Vet ni något galet, i helgen har vi inget att göra, oki egentligen har jag det.
Men pga min rygg måste jag tacka nej vilket suger!
Kära underbara söta Emma undrade om jag ville med på ett event på lördag.
Och tro mig JAG VILL! Men eftersom jag fortfrande har extremt ont och går som en 120 åring som har skitit ner sig så får jag tacka nej. DÅ kanske folk faktiskt förstår hur ont jag har om jag tackar nej redan nu till något sånt!?!

Men de innebär iaf att vi har en helg med noll planer, oki inte direkt att jag kommer springa runt, men man kan ju faktiskt komma hit? Eller? ;)

Jag har faktiskt funderingar på att bli blond igen, många som tycker det också hehe fast tror att de blir massa slingor i det jag har nu, så tror jag isf kommer satsa på något mellanblond nyans. :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Hojja det är ju inte kul när det blir så ju.

Jo då hade jätte ont i morse som sagt men senare efter nån timme så försvann den hoppas den håller sig borta med..

Misstänkr att det är spänningshuvudvärk.

2011-08-11 @ 18:15:20
URL: http://pajalamamma.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej Madde! Nu är Solentrotävlingen avslutad! Kika in för att se vilka som vann! :D Kommer även skicka ut koder med 150kr till alla som var med snarast!



Passa gärna på att vara med i min nya tävling:

http://adaras.se/2011/august/tavling.html#comment



Det är busenkelt att vara med! :)

Kram

2011-08-11 @ 19:57:27
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0