På söndag är vi med i söndagsbilagan från aftonbladet.

På söndag är det dags.. Vi kommer vara med i söndagsbilagan från aftonbladet.
Ni köper den väl?!! ;)

Jag har ingen aning vad de blir för bilder eller liknande har själv bara läst vad de kommer att stå.
Men de blir nog kanon. :D
Om inte annat så var det en annorlunda grej att få vara med på. :P

Detta innebär brunch för oss som var med på det hela.
Blir nog trevligt. Jag hoppas att min rygg är med mig på det hela bara, det är nog det jag oroar mig för mest..
Men jag får väl stå upp annars? ;)
Att ta mig dit kommer inte vara några problem men de är just delen att sitta ner..

Aja de blir nog bra tillslut. :)
Emma ska också dit så de blir riktigt kul att få träffa henne igen. :D

Jag och Emma.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Men oj vad spännande! Jag läser alltid söndagsbilagan, så jag kommer nog inte missa det :)

2011-08-24 @ 14:57:00
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com
Postat av: Malin

Då ska ja köpa den på söndag:) jag glömmer aldrig mobilen men nu e min pojkvän här o ja får i princip bara sms från han så de gick bra!

2011-08-24 @ 15:50:43
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0