Min lilla bebis, på 20kg. ;)

Idag har vi inte gjort ett skit här hemma.
Glott massor på Bamse (nya favoriten), Spööööke (mysteriet på greveholm), Lejon (Lejonkungen) och självklart Nicke Nyfiken.
Jag har glott lite på true blood och pretty little liars också.
Henric hade sån lyx att han fick åka hem från jobbet direkt när han kom dit typ.
Dom är så pass många där att några kan vara hemma med betalt.
Åhh jag drömmer om att något sånt skulle hända mig. ;) haha dröm vidare. :P

Imorgon är vi också hemma vi har fortfarande feber. Undrar vad som flugit i oss denna gång..

Vad som händer imorgon kanske ni undrar?
HA kan lova er, INGENTING då heller.
Bästa är att Williams trotts (peppar peppar) verkar ha minskat lite.
Han kan till och med lyssna ibland nu, helt otroligt! ;)
Idag när vi kollade på Lejonkungen under massa täcken i soffan kröp han upp och satte sig i mitt knä.. ÅÅÅh så mysigt, min lilla 20kg bebis. <3


Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi vad mysigt med en LITEN :P på 20 kg jag kan ju lungt säga att han inte kommer blir mindre eller lättare :P glad att Simo inte väger så mycket enu :P hihi.. ska till BVC i dag 1 års kontroll...

kramar

2011-08-02 @ 08:05:17
URL: http://pajalamamma.blogg.se/
Postat av: jessica

Svar: som jag skrev, beroende på situationen.

Självklart orkar/vill man inte flänga runt de första dagarna, det förstår jag med.

MEN när barnet blivit någon månad och uppåt så kan man ta med den "överallt" och den mår lika bra för det som att vara hemma (missförstå mig rätt). Precis det jag menar, bara för man fått barn behöver man inte stänga in sig. Man kan träffa sina vänner och så för det.

Men det är ju självklart inte som det var förr, innan barnet kom till världen. Och det har man ju förståelse till. Men man ska ändå tänka på att ina vänner kan tröttna, fast ordet "barn" kommit in i bilden.

puss

2011-08-02 @ 17:18:32
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0