Kort natt?

Natten var väldigt kort i natt tycker jag?!
Iofs låg jag och vände mig rätt mycket så klockan blev en hel del innan jag somnade..

Idag ska jag till sjukgymnasten. Ska bli riktigt spännande.
Hoppas på att få höra att det är oki att träna.
Isf börjar jag imorgon på morgonen med ett lättare pass.
Blir nog bara lite promenerande på något löpband där uppe men bättre än inget.
Måste få igång kroppen ordentligt igen.
Börjar med de så får vi se om jag får lägga till maskiner allt eftersom.

Har redan bokat in nästa till till sjukgymnasten också nästa tisdag efter jobbet.
Ja för nästa vecka är det meningen att jag ska vara tillbaka.
Jag hoppas verkligen det!!

Dock är det "bara" en veckas jobb. Sen två veckors semester.

Har iaf varit iväg och postat första traderagrejen nu på morgonen.
Andra har skrivit att hon har betalat så väntar bara på att se pengarna så ska jag skicka den med.
Har gjort i ordning paketet iaf så det är ju smidigt. :)

Nu ska jag ta en dusch sen få i mig lite lunch.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack:) ja jobbar så olika. Jobbar 75% så vissa veckor jobbar ja 6 dagar i veckan 60 timmar o vissa bara tre på 28 timmar. denna veckan e en vanlig vecka som de flesta:) ja min lediga vecka ha varit toppen:) kraam

2011-08-22 @ 11:20:29
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

ja alltså det är ju det man kan ha så himla mycket på en smörgåstårta.. jag älskar smörgåstårta men frågan är ju bara hur man ska få den så god som alla andra lyckas få den ;) Nå tack för tipsen ..kramar

2011-08-22 @ 11:28:48
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Vad smart :) tack för tipset..Kram

2011-08-22 @ 12:01:33
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0