Kanske dags att bli blond igen? ;)

Idag har jag försökt röra på mig lite mera.
Jag har gått lite mera inne, helst några extra gånger fram och tillbaka (inte direkt att vi bor i slott liksom).
Har även gått lite lite ute.
Efteråt.. Ja då trodde jag allvarligt at jag skulle gå av på mitten, även undertiden och vägen ner för trappen...
Men nu.. Mja kanske kanske en smula bättre?
Eller kan de vara så att den extrema smärtan undertiden jag gick gjorde att de känns lindrigare nu?
Haha ja vad vet jag..

Imorgon är en ny dag, förhoppningsvis visar det lilla jag har gått idag något resultat för då lovar jag att även om de står som spön i backen imorgon så kommer jag ta en lite längre sväng än idag som va typ som två varv runt huset. ;)

Kanske dags att bli blond igen? ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

Hoppas du känner dig bättre i morgon...

jag tycker personligen att du ser äldre ut när du e blond i alla fall på den bilden som du ha på detta inlägg...

kramar

2011-08-10 @ 22:12:11
URL: http://pajalamamma.blogg.se/
Postat av: Louise

kanske är för att jag är så van vid att du är blond..

mn ja kollade på andra bilder då du va blond ja tycker du ser äldre ut men men det är ju jag..hur är det med ryggen i dag då??

kram

2011-08-11 @ 07:11:08
URL: http://pajalamamma.blogg.se/
Postat av: sandra - mamma till niklas och nora

Jobbigt med ryggskott. Hoppas att det känns bättre idag!



Kram!!!

2011-08-11 @ 08:19:53
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: lassika

Ja det tycker jag att du skall göra KRAMIS

2011-08-11 @ 12:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0