Hur överlever man?!

I tisdags hade vi (oki läs Henric) tvättstugan här hemma.
Jag sa till honom att han inte behövde vika det utan de kunde jag göra..
Hm ja de va i tisdags.. IDAG blev jag äntligen klar med vikandet, det har tagit sin tid om man säger så.
Har vikt lite då och då mest liggandes.
Men äntligen!! :P
Förstår inte hur folk klarar av dagarna om man inte är helt fullt frisk, hur orkar man?!
Jag får panik och har då varit riktigt dålig i fem dagar!
Tänk ett helt liv?! Jag är mäkta imponerad!

Började imorse med att försöka dammsuga, blev klar innan jag hämtade William.
Alltså bara en sån sak! En hel dag för att dammsuga våran lilla tre liksom?!
Phuu. Men känns skönt att få lite gjort iaf även om de är extremt lite mot vad jag egnetligen gör.
Ser förövrigt ut som ett bombnedslag här hemma men de får vara.
Bara för de kommer väl svärföräldrarna ringa imorgon och fråga om vi är hemma. Haha då får jag panik. ;)
Oki visst inte bryr dom sig om hur de ser ut här men JAG gör jag är sån.
Väldigt få som nog har sett mitt hem verkligen SKITIGT. Saker överallt går inte att göra så mycke åt då jag har två barn, ja iaf när de gäller att plocka undan efter sig. ;)
Henric är superduktig på vissa saker, men andra inte lika duktig han och jag anser inte skitigt och mycke saker överallt på samma sätt. :P

Jaja, nog om babbel.

Som ni märker kommer de bara upp bilder som redan kommit upp tidigare, men de är för att jag har inte suttit vid min dator sen i söndags, bara legat med lilla datorn och den orkar jag inte lägga in massa bilder på har dessutom inte mitt vattenmärkningsprogram på den här heller så de får duga. ;)


Kommentarer
Postat av: lassika

Hur det än är så på något sätt klarar man av vissa saker. Nu är det du som uppsöker doktorn på måndag. KRAMIS

2011-08-12 @ 21:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0