Hemmagjort och nya naglar..

Idag har jag som vanligt gjort typ ingenting.. mina övningar fortsätter jag ju såklart med men annars händer inte mycket. Morgon promenaden blev till Ica även idag för att posta mer tradera saker. ;) dom måste ju tro att jag är knäpp. :P varje dag denna vecka minst en sak. ;) nu på kvällen var vi och storhandlade med skönt att ja fet gjort innan imorgon när lönen kommer. :P typ alla är ju och handlat då, mycket lugnare kvällen innan. Jag har börjat göra om mina naglar också, så fort William har somnat ska jag fortsätta. Blir nog bra. :) juste idag gjorde jag hemma gjorda fiskpinnar och hemma gjord potatismos. Vi äter inte mycket halv fabrikat här hemma så för oss är det hemmagjort som gäller och jävlar vad gott de är! Nu sover barnet så ska dyka på naglarna. Bilder kommer väl imorgon kanske. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0