Febriga.

Jaha.. Ja detta inlägg är inte tidsinställt. Vilket innebär ännu en jävla sjukdag.
Japp inatt så skulle Henric hålla om mig men vände sig direkt.
Jag var kokhet och hur svettig som helst.
Söt som han är vände han iaf på mitt täcke, jag var för död för att orka bry mig.
Imorse när klockan ringde frös jag som en galning trotts att jag fortfarande var lika varm och svettig.
Insåg att jag mådde jävligt dåligt med great feber..
Kilade in till William (brukar pussa honom på morgonen när han sover) och han var likadan.
Så både jag och William ligger hemma med feber.

William sitter i soffan och kollar på Bamse han orkar inte göra något mera.
Lilla prinsen. :/

Jag hoppas på många timmars sömn på dagen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0