Ett mindre kaos.

Ja denna morgon började med ett mindre kaos.
Brödet var rätt sent, min bil var på verkstad, huvudvärk innan jag ens jobbat 15 min!

Men men hem kom jag ju tillslut iaf. ;)
Hämtade William direkt annars brukar jag åka hem och byta om iaf.

Köpte glass som han fick i bilen dock gick någon helt galet i min tankeverksamhet när jag köpte glass.
Köpte chokladglass till honom, hur fan tänker man då liksom?
Att äta i bilen!!!!

Väl hemma blev de andra kläder och sen gick vi ner till plaskdammen och var där i nästan tre timmar.
Riktigt mysigt. :D
Skönt med dagar då man inte har massa måsten att göra efter jobbet.
Maten var också klar bara koka potatis. :)
Köttfärslimpa med svampsås smarrigt värre!! :D

Nej nu ska William i säng. <3



Kommentarer
Postat av: lassika

Härligt att ta vara på de dagar man kan med sitt skrot vid dammen:)

KRAMIS

2011-08-04 @ 19:24:52
Postat av: Jessica

Skönt :) men du...vattenmärkning?

2011-08-04 @ 23:39:36
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: Carolina

Grattis, ta en titt i min blogg. ;-) kram!

2011-08-05 @ 10:29:02
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0