:(

Denna helg skulle ha varit helt annorlunda mot vad den blev..
Jag skulle ha träffat vänner som jag knappt hinner se..
Jag skulle ha varit barnfri och allt möjligt.
Nu blev den som sagt inte så.
Den blev till en heldag på kolmården och kvällsmys hos svärisarna.
Jag somnade nog innan William igår igen, känns mer som en vana numera.

Just nu tror jag också att jag har slarvat bort min mobil också..
Hm?!
Aja den ligger väl här hemma någonstans ändå ingen som ringer mig så ingen förlust ändå.
Verkar som att min telefon endast kan ringas ifrån inte ta emot samtal..
Eller är det folket som inte vet hur man ringer själv?!!!

Min rygg är fortfarande riktigt dålig.
Hela jag mår riktigt dåligt.
Jag funderar på om jag behöver gå och kolla mina värden eller liknande.
Jag är konstant sjuk numera!
En hel vecka på jobbet och jag är överlycklig typ. :S
Känns så jävla surt. :(
När man har chans att visa framfötterna, visa vad man går för..
Då blir det bara pannkaka av de hela iaf.

På tal om jobb, av någon anledning ringer butikerna MIG på om det är något strul på helgerna. :S
Konstigt de där. Hm aja säkert bara något fel någonstans.
Dock hade jag inte med mig jobbtelefonen så inget jag märkte fören idag ändå. :P

My joy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0