En bra dag, Lycka. :D

Idag har jag gjort väldigt lite, eller jag har lagat mat typ. :P
Kastade ihop en kalops med massa mumsigheter i som vi ska äta imorgon.
Sen gjorde jag dagens middag som blev kött och ris.
Smarrigt värre. :D

ÄNTLIGEN efter en vecka så har mina böcker skickats iväg.
Så dom borde komma imorgon eller kanske senast i övermorgon..
Jag har fått reda på att jag ska få ha en tävling med ett helt underbart företag!
Och jag har pratat med flera av mina underbara vänner idag.

Ja så med andra ord en riktigt bra dag. :D

Imorgon ska jag till sjukgymnasten ska bli intressant att se vad hon säger denna gång.
Men de vore konstigt om hon inte säger att jag är bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0