Williams bränskada.

Ja som jag har skrivit om tidigare så har ju William fått en bränskada vid handleden.
Han brände sig på ångan eller på riskokaren.

Först såg det ut som att det inte blev så farligt.
Igår så var det världes bränblåsa.

Så här såg de ut igår.





Efter att jag tog bilderna så lekte han rätt vilt och hade själv sönder blåsan.
Blev ett helt öppet sår då så nu är det omplåstrat med stor kompress och sånt.

Dock vet jag inte hur vi ska bete oss riktigt idag på badhuset.. Men vi kommer nog på något.

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

ja de är lite jobb å rensa men jag har sparat en hel del me som lillebror får ärva :) men vissa plagg är ju mer speciella än andra å sånt man märkte att man knappt använda till Vincent känns som att man inte kommer använda till lillebror heller :)

kram

2011-04-19 @ 10:37:26
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0