Vi blir rädda av allt positivt som händer.

Alltså jag vet inte ens vart jag ska börja..
Vi har så mycket positivt i livet nu så vi blir rädda.
Det mesta verkar gå i medvind.

Vi har FÅTT nya däck till bilen (betalning att resensera dom i tre månader)
Även gratis påsättning och byte av däcket på fälg.
William har fyllt år och som alltid fått hur mycket fint som helst och väldigt många nära och kära fick vi träffa.
Jag har vunnit supertävlingar på nätet.
Jag har en egen tävling ute nu.
William är frisk och kry.
Vi är friska.
Mina småsyskon är här.
Vi har hunnit med massor nu dom här lediga dagarna.
Lönekontot är mer positivt än vanligt (imorgon)
Fick reda på igår att min gudfar ska gifta sig.
Underbara vänner som ställer upp till 300.

Och nu till de sista bästa som är HEEELT nytt.
Jag ska få ha en underbar tävling med min FAVORITNAGELBUTIK!!!!!!!!!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0