Tlegram vinst.

Jag har inte velat skriva om det men jag vann en tävling hos Millah. :)
Det var att få skicka ett the telegram till någon.
Jag ville skicka det till mamma.

I söndags fick jag reda på att JAG vunnit och självklart blev jag superglad,
igår kontaktade tlegram mig om vinsten och frågade om adress.

Och redan idag kom det fram. :D
Jag fick även önska om att skicka rött the till mamma då jag vet att det är hennes favoriter och de va inga problem. Jag är supernöjd över vinsten och hur otroligt kul de känns att kunna ge bort något till någon som blev så här glad känns jätte roligt. :)

Mamma ringde och grät, så glad de blev hon allt. :D



Först hade hon inte förstått vad det var för något och när hon läste det första i meddelandet förstod hon fortfarande ingenting.
Hehe extra roligt när jag höll vinsten hemlig tycker jag. :)

Jag rekomenderar verkligen om någon har någon thetokig släkting detta.
Underbar present. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Va gulligt gjort:)



Jo den frågan e lite speciell. Han e ju inte direkt van vid barn men de går bättre o bättre. Sen bor han i Karlstad me så han träffar ju inte W så jätteofta. Vi brukar ses en gång i månaden och åker varannan gång. Men han har inga problem me att ja har barn iaf=)



Kram

2011-04-12 @ 18:56:55
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad gulligt gjort =) Alltid kul att göra någon glad!!! =)

2011-04-12 @ 20:18:15
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0