Tack och godnatt.

Nu har jag lagt in massa bilder från helgen och långt ifrån alla.
Jag har sollat och valt.
Så jag kan lova att det kommer mer! :D

Natten till fredagen sov jag väldigt lite då jag byggde naglar på en hand samt fixade massor..
Så kom nog i säng till tolv tror jag..
Sen upp halv fem.
Natten till lördag sov jag ännu mindre då vi byggde tårtan samt naglar på min andra hand och Jessicas båda till halv tre på natten!! William vaknade sen klockan sex på morgonen och då var jag inte de minsta pigg men bara att pallra sig upp.
jag bakade scones och vi mös massor jag och William tills dom andra sömntutorna kom upp vid NIO!! :P
Jessica hade sagt dagen innan att hon och Niclas kunde ta William när han vaknade, han var in typ fem gånger och stod och blängde på dom, pratade gjorde han också men inte reagerade dom för de inte. ;) Haha. :P

Nej nu säger jag god natt prinsen sover redan så gott i sin säng, han är helt utslagen efter två långa men väldigt roliga dagar. Inte ofta man träffar så här mycket släkt och vänner så man passar på att njuta :D

Skrotnissen som fyller två år på onsdag!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0