Paket!!

Vem älskar inte paket liksom?!

Jag vann ju ett presentkort hos iob-butiken här för ett tag en.
Skickade in en beställning och den kom otroligt fort måste jag säga!
Förstod inte ens vad de va för jag kunde aldrig tro att sakerna
skulle komma SÅ fort. :)

Men de gjorde dom, och hur nöjd är jag inte då? Åhh så underbara saker. :D

Självklart har jag min medhjälpare med. :)





Snygga shorts/badbyxor till sommaren med Batman. :D 110/116



Tshirt 110/116



Mjukisbyxor, tunna (pyjamasbyxor?) 110/116



Morgonrock hur mysig som helst! 110/116



Alla kläderna ingick i fyndlåda i blått/grönt 110/116
Den kostar endast och då menar jag verkligen ENDAST 100kr,
för allt detta!?! Jag är mer än nöjd.

Här är en tarykit, perfekt då vi åker rätt mycket bil, en väska som går att hänga över sätet och så blir de som ett bord.
Och snyggt är det också. Perfekt och supernöjd. :)





En canvastavla som man gör eget handavtryck på blev de också. :)
Supersött.



(bild lånad av iob-butiken.)

Blev lite annat med men då de är presenter så kan jag inte visa de ännu. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0