Nytt jobb.

Ja de här är något jag valt att inte skriva om faktiskt men nu är det på tiden.

För några veckor sedan var vi på möte med jobbet och vi fick reda på att Pågen ska börja köra vårat bröd.
Så vi fick välja att börja jobba där ist. Eller det var typ antingen sparken eller börja där ungefär.
Vi fick otroligt snällt nog en hel vecka på oss att bestämma oss angående hur vi ville göra.
Liksom hur skulle man kunna tacka nej till det när man inte har något annat att falla på?
Jag sökte några jobb och har några fler hängandes i luften.
Men det är ju inte att man får ett på papper på en vecka.
Så jag tackade ja. Även pappa tackade ja.

Vad som hände efter att en vecka gått och i tackat ja?
Hm ja ni INGENTING..
Vi vet fortfarnade NADA. Det är så dåligt planerat och allt så det är inte sant.
Vi börjar alltså på Pågen 2maj. Det är om två veckor. Och vi vet fortfarande inte vad lönen är, vi vet inte hur dagarna kommer se ut alltså vi vet inte ens vart vi kommer utgå ifrån.
Det finns två ställen vi kan utgå ifrån Västberga eller Upplands Wäsby.
Jag är den enda som vill utgå ifrån Upplands Wäsby, och vi har fått till svar att EV en kan få komma och utgå därifrån.

Imorgon ska våran ekonomiansvariga ha möte med Pågen och efter det så ska vi få veta saker.. Men vi vet inte ens vad vi kommer få veta då.. Sen ska Pågen ringa oss och DÅ får vi veta saker..

Bra planerat va?

Aja jag har ett jobb iaf, det är så jag ser det.
Jag kommer fortsätta att söka men ändå börja på Pågen, jag kanske trivs som fisken i vattnet? Eller så hatar jag det? Det visar sig.. Därför väljer jag att fortsätta söka och höra mig för till bekanta för man kan ju även tacka nej till ett jobb om man får det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0