Nagelgiganten har gjort det igen.

Jag mailade dom här i veckan om lite funderingar som jag haft.
Kom på det när en tjej skrev och frågade vad jag tyckte om NG´s egna gele.
För de är ju den jag använder, jag älskar den.
Lätt att arbeta med sätter sig snyggt, sitter bra. Ja allt man kan tänka sig.

När jag lägger in ordrar lägger jag in STORA ordrar och jag är en återkommande kund hos dom,
så sist jag beställde fick jag prova deras gelepenslar och som jag skrivit tidigare så
ÄLSKAR jag dom, lätta att hantera och lätta att göra rent igen.
Rekomenderar verkligen dom till er alla nageltokiga. :)
Kostar ynga 75kr också för alla tre.



(bild från NG)

Och till er alla nybörjare, detta är ett klipp!!
Perfekt då man får verkligen ALLT.
600kr för 9 olika geleér.



Nagelgiganten är inte som andra, dom andra företagen svara oftast med ett spydigt mail eller inte alls.
Nagelgiganten har ringt upp mig två gånger ist för att svara i ett mail.
Mycket smidigt. :) Och det är lättare så att verkligen få svar på det man vill.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Jag har en fråga angående gelenageltillverkning, jag är en tjej som snart fyller 16 och för mig är 1000kr ganska mkt pengar men jag har varit inne på nagelgiganten flera gånger och beställt hem saker men min fråga är hur länge lampan i UVlampan håller utan att man behöver köpa ny? Jag gör själv akrylnaglar men de tar sån tid att torka så jag hade tänkt att köpa till gelegrejer men som sagt är det dyrt och jag undrar om det ät värt det? Skulle bli jätteglad om du ville svara. =) Du är verkligen jättduktig!

2011-05-29 @ 13:10:49
URL: http://meandmynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0