Gääääsp.

Idag har det varit fullt upp som alltid, först jobba sen träna sen utvecklingssamtal sen middag.

Körde massa crosstraining idag igen fasiken va de tar, va en tjej framför mig som sprang på löpbandet och de hon brände i kalorier brände jag i kalorier på mindre än hälften av hennes tid. :P
Så har insett att det är bättre att köra på crossen än löpbandet.
Blir mest crosstraining nu faktiskt, kör bara väldigt lite på maskinerna sen. Bara några rep vissa av dagarna.

Utvecklingssamtalet gick kanonbra såklart. Hade inte räknat med något annat heller. :)
William är duktig och allt. Han har börjat gå över till dom större på lilla avdelningen.
Alltså det är en liten avdelning sen är det en grupp som vistas med dom lite större barnen och den gruppen hör William till. :D Min stora lilla prins. <3

Till middag blev det idag plättar det var poppis hos William såklart.

Golvena här hemma har fått sig en sväng också och jag ska städa av i köket de värsta.

Måste även sätta mig och lägga typ en miljarder ordrar. Phuu.. Skiten funkar ju inte heller så i värsta fall får dom lägga om det på kontoret med kul liksom.. Ingen som vet heller om de funkar..

Kommentarer
Postat av: Coquina

Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där om du gillar kaffe =)

2011-04-14 @ 23:21:18
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0