Busiz och frissan!!

Igår så åkte vi direkt till Nyköping, jag hämtade William efter att han ätit på dagis och så fick han sova i bilen.

Vi hämtade Jessica och Niclas i Tystberga och sen mooot Nyköping.

Först åkte vi till frissan med mig, jag skulle till en tjej som håller på att utbilda sig.

Så lämnade William till Jessica och Niclas och satte mig i stolen.

Dom tog med William till..



Har massa bilder som självklart kommer in men William ska i säng först. ;)

Mitt hår då?

Hm ja jag gjorde en avfärgning..
Sen ville jag ha ljuschoklad brun och ljusa slingor.

Just nu är jag inte det minsta nöjd, jag känner mig typ koppar färgad/orange i huvudet.
Men ja vi får se Henric tycker inte att de är orange så kanske bara är en ovana från mig?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Som sagt... Du är ju inte nöjd, så ring imorgon o berätta det o se vad som löser sig efter du ringt henne <3

2011-04-06 @ 19:04:38
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0