Burned.

Nu säger jag natti natti.
Mina dagar är ju väldigt långa då jag går upp när många har sina skönaste timmar kvar att sova.
Min klocka ringer allt från 4,15 till 4,45 beror lite på vad de är för dag och om jag har annat planerat.

Så nu tar jag min underbara bok och lägger mig i sängen.
Dock är jag på bok nr 7 nu och den är på engelska.
Jag har inte läst så här mycket engelska på väldigt länge så verkar som att de tar
ett tag för hjärnan att slå om. :P
Men BRA är den.

Underbara vampyrer. ;)



(bild från google.)

Juste har massa tidsinställda inlägg också som kommer att ticka in lite då och då. :)
Har lagt upp en väldigt massa nu när jag fick en stund vid min egen dator.
Men nu har Henric abstinens efter att spela igen och eftersom hans fortfarande
är sönder så får han använda min sålänge. Snäll som jag är. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0