Bra med besök för nagelfronten. ;)

Vet ni det bästa med att mina småsyskon kommer?
Haha jag ska göra naglar, jag har lovat syster min att vi ska göra om dom två gånger oki de är väldigt tätt men vad gör man inte för sina småsyskon liksom?
Och inte så att hon kan göra det i fortsättningen så de kan hon få. :)

Jag ska passa på att göra om mina med, fy vad de sliter att jobba som jag gör.
Men äähh vem klagar jag älskar det ju och speciellt med massa nytt hur kul är det inte då? :D

Måste snart lägga in en ny order också till NG då jag behöver lite nagelfilar och vätskor.
Blir väl som alltid inte bara de jag behöver.. :P
Dock vet jag inte hur jag ska börja förvara allt snart gelén måste ju stå så de inte är i uvljus
samtidigt har jag ju barn så allt ska stå säkert från och för honom med.

Ni måste förresten titta in dom här fantasyglittrena. Sjukt coola. :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sjukt grymma glitter :D farligt det där ;D

2011-04-15 @ 22:13:58
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

madde ffs kom hit och fixa mina naglar!!!!!!!

Postat av: Sandra

Ååh, jag som är så svag för glitter! :D

Hur gör du med dom? Blandar du i dom i cleargel när du applicerar glittertippar? :)

Kram

2011-04-16 @ 10:25:31
URL: http://sandrutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0