Utarbetad!?

Hm ja som ni vet jobbar jag ju hur mycket som helst.

Jag stressar även när jag inte jobbar, jag tänker på jobbet när jag är ledig.
Jag har börjat få svårt att sova eller så om jag somnar så vaknar jag
massa gånger hela nätterna och tror att jag ska gå upp.
Mitt minne har blivit helt otroligt dåligt.
Jag går upp i vikt eftersom jag inte äter ordentligt äter lite här och lite där
de man kommer åt typ. Och sen är jag tokhungrig när jag kommer hem och kastar i mig något.

Folk berättar om kompisar/bekanta som gått in i väggen som inte kommit tillbaka på flera år eller
kanske inte ens det!

DET får mig att bli rädd, jag tror inte att jag skulle klara av att sitta still och bla bla
i flera år. MEN som det känns nu så hoppas jag nästan att jag ska bli sjuk så jag bara
kan ligga hemma eller något och de är också något som skrämmer mig att ha dom tankarna..

Pappa tycker att jag ska gå till läkaren och kolla om jag redan gått in i väggen..
Jag vet inte. Kanske är jag rädd för VAD dom faktiskt kan säga?


Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Varva ner lite gumman så det inte blir någe riktigt skit med dig. Att gå in i väggen är inte alls kul.. var på väg en gång för ett tag sen.. men som tur var så kände jag av det lite innan det var "där" så jag klarade mig. Stressad tror jag att man är mer eller mindre alltid när man är småbarnsförälder och jobbar...



Stora kramar

2010-10-18 @ 09:37:44
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch de låter inte bra=( Du får ta de lugnt o va rädd om dig!



Ja den me jordbubbsmak. Den andra har jag inte smakat än men de ska ja minsann göra:P



Tack för du höll tummarna. Ja fick minsann lägenheten:D



Kram

2010-10-18 @ 12:11:55
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: sandra

Det låter som att du skulle behöva få lite ledigt eller att du går ned lite i timmar. När man får med sig jobbet hem, så blir det jobbigt. Har du pratat något med din chef eller läkare? Jag tycker att du ska ta kontakt med läkaren så att du kan få tillbaka din sömn och mat rytm igen.



Du måste fråga dig själv vad de igentigen är som skrämer dig. Jag tror att ovisheten är boven och inte svaret från läkaren.



hugs

2010-10-18 @ 18:29:44
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Malin

Okej. Ja de e ju lite tråkigt. Hoppas de blir bättre iaf. Du får ta lite ledigt.



Den brownie har ja smakat. Men ja tyckte den va sådär. Ja gillar inte så mörk chokladsmak. Men gillar man de så e den nog jättegod:)



Kram

2010-10-18 @ 22:24:13
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: sandra

Nej då är det inte så lätt nej. Träligt att det ska gå så sakta med att ändra på schemat. Hoppas att de kan komma fram till någe mindre stressigt och bättre tidsmässigt för dig.



Känner igen det där med att äta i farten. Så blev det mycket när jag jobbade som vikarie på en skola. Blev typ till att inte äta vd lunch för att man vile hjälpa till på rasten också och efter jobbet så vart det snabbaste och lättaste alternativet. Vet att Henke också har fullt upp med sitt, men tror du att han kanske kan hjälpa till med att göra matlådor under veckorna? Jag och Ante gjorde så ett tag och det fungerade bra.



Sömn är jag ju själv värdelös på. Men lyssna på vad din kropp säger och försök att göra som den vill så ofta du kan. Ett sett att släppa tankarna på kvällarna är att antinge skriva ned dem eller bara skissa det första som ploppar upp i huvudet.



Hoppas att det snart blir bättre vännen hugs

2010-10-19 @ 13:14:22
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma-och Fotoblogg

Men vad nu?! En nyblogg? =) Och länge hade du haft den också :p Det har jag helt missat =p



Sv: Tack =))

2010-10-19 @ 17:12:21
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0