Tack Sandra!

Ja men tack underbara Sandra för att du hjälpte mig att få ordning på bloggen.
Nu är den så fiiiin så fiiin och äntligen är jag av med metrobloggen, tycker att det var segt och med dålig
upplösning på bilderna så det här blir nog suuuper. :)

Ett tips till er mina underbara läsare är att lägga till mig på bloglovin så ni inte missar när jag skriver. :)
Och som sagt kommer ju att komma en underbar tävling snart och jag lovar att ni inte vill missa den bättre
julklapp kan man nog inte hitta. :)


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Bra att du börjat blogga på blogg.se igen :D

2010-10-18 @ 11:19:48
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Lina

halkar in Vilken trevlig blogg du har! :) Tänkte egentligen bara passa på att säga "hej", men tipsar gärna om tävlingen jag har på min blogg samtidigt. Var gärna med du också! :p



Hoppas det är OK om jag lägger till din blogg bland "mina favoriter", för här vill jag kika in igen! :)



Ha en skön dag!

2010-10-19 @ 11:55:41
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0