Nagelgiganten (bilder)

Jag beställde ju nya nagelgrejer här för ett tag sen från nagelgiganten.
Och jag har verklien BARA positiva saker att skriva om dom, har provat alla produkter och jag säger bara en sak alla ni som gör naglar BESTÄLL DÄRIFRÅN!!!

Bemötandet va huuur bra som helst, produkterna kom på bara någon dag och va väldigt bra förpackat även vätskor och allt va bra förpackade OCH handlar man för över 800kr så är det fraktfritt!
Huuuur bra som helst och jag skulle kunna beställa MINST lika mycke till som jag beställde sist. ;)

Här är grejerna som jag beställde.




Stjärnorna lyser i mörkret. AAAASS coolt. :P








Jag älskar den här gelen använder den typ hela tiden nu även om de tar lite längre tid.



Jag kunde inte låta bli även om jag har huuur mycke stickers som helst. :P




Nagelgiganten va gulliga nog att skicka med några presenter till mig.
Här är dom. (Och jag ääääääälskar dom!!!)

Det var ett sånt här vitt glitter jag egentligen letade efter så det kunde inte bli bättre. :D



Supercoola små små pärlor vi invigde dom lila på Rebeckas naglar i torsdags (bilder kommer)




Kommentarer
Postat av: Jessica

så fina saker, häftigt med stjärnorna där som lyser i mörker :)

Alltid roligt med lite presenter :)

Du är så duktig :D

<3

2010-11-02 @ 11:42:34
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0