Mysdag full med skratt!

Igår va en super dag, började med lunch och slutade med glass?
Haha. Atousas diet fick sig en törn men så sjukt duktig som hon är kan hon fan ha
en dag med lite syndande. ;)

Dagen var iaf riktigt rolig, vi skrattade som aldrig förr jag hade fan kramp i magen
ett tag för att jag skratta så mycke. Atousa och Diana stördare människor
får man nog leta länge efter. ;) Men man har såååå jävla kul med dom.

Bjuder på lite bilder.






William och Mirabelle lekte massor men fick ingen bild på det, men mest gjorde dom satyg
tror jag, den ena gjorde något den inte fick och dennes mamma sa till då gjorde den andra så också. HM?!




Haha gummianskitet?



Diana kom lagomt till middag också, tydligen hennes favorit mat. ;)
Diana gör sig riktigt bra på bild tror jag allt.



Mor och dotter.



Kvällen sluta med att vi lämnade barnen med deras pappor och tog en solning.
Och ännu mera skratt så klart. Atousa berätta om lite störda saker dom gjort back
in old days. Haha verkligen HELT sjuka saker. :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe inte de:P



Ni verkar ha haft väldigt roligt:)



Kram

2010-10-27 @ 20:43:57
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0