Måndag?

Igårkväll fick vi sms på jobbtelefonen om att brödet skulle vara sent idag.
Så då tänkte jag att jag skulle ta lite sovmorgon..
Hm ja juste jag kunde inte sova lite längre idag då, går ju annars upp typ 4.10 på
morgonen. Men tro fan inte att jag kunde sova då inte! Nej jag har vaknat hela tiden
från klockan 2 i natt och trott att jag måste gå upp! Så jävla irriterande, och Henric
tog William i natt bara för att jag är så jävla trött och dom låg i Williams rum och sov
till och med antagligen somnade Henric där inne och orkade inte gå ut. ;)
Men ÄNDÅ kunde jag inte sova så jävla typiskt!

Imorgon ska jag till verkstaden med lastbilen, ganska soft ändå för då har man
någon som tar några av butikerna som avlastning. :P
Vet inte alls hur lång tid de tar på verkstaden så behöver ju vara ganska ledig
så man inte har press på sig. Men de blir nog bra imorgon skulle jag tro.

Jag har tänkt på en sak, när man var yngre då frågade alla vad man önskade
sig i julklapp hela tiden, NU när man blir äldre då är de nästan ingen som frågar.
Och frågar jag någon som är yngre vad dom önskar sig säger dom nästan alltid
"jag vet inte", jag vet MASSA saker jag önskar mig i julklapp haha. :P
Eller oki BEHÖVER ha men inte har köpt/ är för snål att köpa. ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja jag vet med massa saker:) ja fick faktiskt en fråga av farmor. Men ingen annan som frågat=( ja de e sant. När ja va liten skrev ja fulla lista me grejer ja ville ha.



Kramar

2010-10-25 @ 19:34:36
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Jessica

Man saknar ju att få skriva den där långa önskelistan till tomten faktiskt ;D

Puss

2010-10-25 @ 21:14:08
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: sandra

Vist suger det när man inte kan sova när man har sovmorgon. Det är precis som att kroppen vägrar att ställa om sig. Hoppas att den kommnde natten blir lugnare.



Hehe!!! Nej nej nej jag är inte adopterad, utan ena päronet är adopterad :P



Tråkigt att den du har inte va lika bra. Men då kanske en ny mobil ligger högt på önskelista till jul;P



Kram!!!

2010-10-26 @ 07:55:05
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0