Halloween!!

Tiden räcker inte till jag behöver längre dygn.
Eller mindre saker att göra kanske?

Jag har varit hemma sen i onsdags kroppen pallade inte med mera helt enkelt.
37,5 övertids timmar blev det på mindre än en månad thats why.

Men dom här dagarna har varit jävligt behövliga sovit mycke, men även gjort
saker som fått mig att må bra.

I går va vi på Halloweenfest hos Atousa och Diana, väldigt trevligt.
På kvällen drog vi vidare utan barn till Garbos.
Det var kul i början men sen blev min andra hälft magsjuk så jävla tråkigt.
Hon käkade musslor med Henric när vi va hem en snabbis och la William
och dom plus alkoholen gjorde väl sitt för hennes lilla mage. :( <3
Men men kommer ju fler gånger förhoppningsvis utan magsjuka då.

Bjuder på bilder på halloween festen från kvällen kommer senare. ;)

Jag va ängel.



William va cowboy.



Rebecka va kissekatt.



Mirabelle va Tinkerbell.



William. <3





Diana va polis och Linda va typ söt med döskalleklänning? :P



Atousa va djävul. Mirabelle är med också.



Atousa.



William.



Bålen med spindlar och händer i.



Linda (Dianas dotter) och Nicoles dotter hittade mascara som dom använde.
Dom blev sååå söta. ;)




Kommentarer
Postat av: Malin

Å va roligt men lite trist me magsjuka bara=/



Va bra:)



Jadå helgen har varit händelserik men de slutade väl iaf:)



Kramar

2010-10-31 @ 20:58:27
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0