Älskade mamma.

För två veckor sen tror jag det var fick jag ett fint paket att hämta ut självklart var jag jätte nyfiken men hade mina aningar, den här var i. :D



Min älskade mamma har stickat åkpåse till William i äkta ULL från deras egna får tror jag till och med.
Ska köpa knappar bara och sy dit själv knappar i pajala är rena guldet tror jag för dom kostar hutlöst mycke
så jag sa själv att jag fixar knappar. Väntar på att få en jävla tvättmaskin någon gång också med ulltvätt
vågar inte tvätta den annars. ;) Men ännu behövs den inte, men kan ju lova att jag vet en unge som verkligen
inte kommer frysa i natt. ;) Även förra veckan så fick jag två paket hem i lådan först ett på tisdagen med raggisar
till William och sen dagen efter kom ännu ett par fast dom andra som kom var i ull dom med lovar att jag har en unge som inte kommer frysa om fötterna heller. :P Har missat att ta kort på raggisarna men ni förstår säkert hur dom ser ut. ;)


Kommentarer
Postat av: lassika

Tur att den passa i vagnen Ja det är från våra får kramis

2010-10-21 @ 11:36:25
Postat av: sandra

Va gullig din mamma är :) Ull är ju bara för skönt.



Kram!!!

2010-10-22 @ 06:48:25
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0