Jobbigt, tungt och sjukt.

Åhh jaf döör. De känns verkligen så.
Jag jobbat idag även fast jag är sjuk, tänkte att de spelar ju ingen roll om jag är hemma eftersom William ändå är hemma så då kan jag inte vila. Nu ångrar jag mig en aning.
Har feber och är jätte täppt i bihålorna osv osv..

Aja. Sitter iaf och väntar på att Sandra och hennes kompis ska komma hit jag ska göra naglar på dom. Sandra sliter ut sina naglar som ja inte ens jag gör. :P Men blir så dom drar tipparna emot massa skit hela tiden.

Just nu har vi det väldigt jobbigt i min familj.
Det där som händer andra som aldrig hände en själv.. De händer just nu.
Jag kan nog med säkerhet säga att vi alla tänker på dom inblandade
väldigt mycket. Det värsta är nog att vi inte kan göra något ingen av oss.
Vi får bara vänta och se.
Om jag inte hade varit så jävla dunderförkyld hade jag nog varit i kallare delar av Sverige just nu.

Jag och min systerson när han precis kommit till världen. :)



William är med och tittar vad de är för något som låter.


Kommentarer
Postat av: pappa

eftsom jag vet vad du pratar om så finns naturligtvis mina tankar där oxå ...........

2010-11-19 @ 15:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0