Jobba/sova?

Idag har varit jobbigt, morgonen började med att diselvärmaren inte gått igång, för att han som kört för mig igår inte hade tankat och är de mindre än halvtank går den inte igång eller något sånt.
SUCK alltså en kall lastbil, och jag blev tvungen att tanka klockan fem på morgonen!
Sen hade vi möte och sen bar det iväg. Folk körde toksakta eftersom det var halvt storm.
Jag var toksen till Uppsala mot vad jag brukar vara vilket resultatet blir då att jag blir toksen hem också.

Väl hemma var det bara att kasta sig ner med ordrarna, som jag inte ens han göra klart innan jag verkligen var tvungen att springa och hämta William tjugo över fyra.
Sen fick jag lägga klart ordrarna medans William åt middag.

Jag har börjat sova otroligt dåligt igen, vaknar hundra gånger varje natt sover oroligt.
Uhh vilket innebär att jag är tooooktrött hela tiden. :(

Aja, nu har vi iaf bestämt när mitt lyxliv kommer, då blir det förändring med något.
Haha ska bli jävligt intressant. Med tanke på att det varit de samma i typ 10 år?
Så ojoj undrar vad Henric säger. ;)
Hoppas att vi ska gå på Harry Potter då också. :D

Vet ni idag fick jag ett sms, ett sms som skulle kunna innebära en väldigt massa förändringar.
Och förmodligen väldigt mycket positiva förändringar OM det nu blir så.
Haha Henric LER han vill, jag skulle nog också vilja även om de är läskigt.


Kommentarer
Postat av: sandra

Va va det för sms???? nyfiken i en strut :P



Kramar!!!

2010-11-26 @ 09:42:59
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Malin

Dedär smset låter väldigt intressant! Hoppas på de bästa för er:)



Ja han sover utan. Funderar på om ja ska ha pyjamas på honom bara för han inte ska hålla på o pilla på blöjan. Får nog bli så. Vill inte ha mer kiss i sängen o en massa spring till tvättstugan. Just nu bor vi på tredje våningen utan hiss och dessa trappor kommer från helvetet:D



Ja de tycker ja me. Fast killens föräldrar blev nog inte lika glada när deras son kommer hem med polisbilen. men bättre han kommer hem än han hade lagt sig nån stans.



Kramar

2010-11-26 @ 23:37:25
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0