Vissa människor.

Jag är så lyckligt lottad att jag lärt känna vissa människor.

Jag har min underbara internet vän Emma hennes kommentarer verkligen värmer.
Hon vet exakt vad hon ska skriva för att få en hel dag som kan ha varit sjukt dålig till
att bli guld och gröna skogar. :)

Sen har jag ju så klart massa andra också men ni vet vilka ni är ändå. ;) <3

Jag hade funderingar på att faktiskt ta tag i mina egna naglar idag.
Men eehh ny mobil.. Nee tror dom får se ut som sju svåra år någon dag till.
Dock är det iofs Henric som håller på mest med den, jag vet knappt hur jag kommer in i den.
Ett tag kände jag bara att snälla någon ge mig en hederlig 3310 de räcker. ;)

Jag var ju på julmarknad med pappa och William för ett tag sen. :)












Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

Awww..Madde, det är jag som kan vara lycklig! Du är en sån person som är helt igenom underbar! Alltid lika snäll och ödmjuk!! Dina kommentarer här eller på FB är verkligen av det slag att jag blir glad ända in i själen!!



2010-12-19 @ 15:35:29
URL: http://metrobloggen.se/babydoll1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0