Julklappar. :D

Nu är vi klara med naglar och hår.
Alltså jag vet inte vad jag ska tycka ännu.
MEN jag har ju varit blond i tio (?) år nu, så det var verkligen dags för en förändring.
Dock vill jag inte ha de så här.
Eftersom jag gick från väldigt blond till mörkt så måste man lägga i någon färg med rött i.
För mig är det här FÖR röd.
Imorgon ska jag klippa mig. Då ska jag även köpa en brun färg till utan rött i och hoppas på de bästa.
Henric HATAR även rött hår, så han lär ju strypa mig. ;)
Hans reaktion när vi pratade var "aja du får väl ha mössa på dig).
Tack älskling. ;)

Kommer bilder efter imorgon när jag orkat göra ett face.

Och Jessicas naglar alltså dom är såååååååå snygga ni anar inte.
Jag funderar på om jag ska håller er på hållhake, eller om jag ska visa er direkt. :P

Väntar nog en liten stund iaf. :P

Sötaste Jessica har även köpt julklappar till William som hon på något sätt fått sin kille Niclas att slå in?
Hur beter man sig då liksom? Henric slår inte ens in MIN julklapp själv, han betalar hellre någon annan att göra de. ;)

Kläderna är lite stora men hellre de än för smått och bara sååå snygga. :D
William skulle absolut öppna dom idag de sa hon. :D

Världens mysigaste dress JAG vill ha en sån. ;)






Vändbar tröja.




Kommentarer
Postat av: jessica

man gud så söt han blev i dom, himlarns charmtroll :D

Kul att du tyckte om dom! :)

Och det var niclas som erbjöd sig att slå in dom faktiskt, se där ;D

Tycker det blev fint med håret men det kommer bli mycket finare när du lagt i en brun toning :)

Tack så himlarns mycket för idag, hur mysigt som helst! Och är jätte nöjd med naglarna :D

pussss <3

2010-12-20 @ 18:48:05
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: sandra

Låter spännande med håret ditt :) Hoppas att klippninfgen går bra:)



Va fina klädder William fått. Ser hel myssiga ut.



Hehehe!!! Ja jag får dra en vit lögn så vi får ad dropparna istället :P



Kram!!!

2010-12-20 @ 21:20:37
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0