Sovmorgon.

Idag fick jag sovmorgon.
Mycket behövligt fast nu vill jag sova mer, väntar på att William ska bli trött så ska vi sova sen. Hoppas han sover länge som igår. ;)

Henric jobbar idag också, jag tror knappt jag märkte när han gick och la sig igår. :S
Var sjukt trött.

Jag har tännkt på en sak, är det någon som vet hur man lägger in videoklipp på blogg.se?
Typ från youtube?

Idag har jag funderingar på in vi ska ta ut pulkan och stjärtlappen och åka lite.
Bara på med massa kläder. ;) Sen har vi en pepparkaksdeg kvar också som jag tänkte om
vi ska baka. Julkorten måste skrivas ut också. Det ska jag nog ta tag i nu faktiskt.

Pappa och William läser bok.



Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Hej hej

Skönt med sovmorron



Ha en grejt söndag

2010-12-05 @ 12:02:17
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0