Sovmorgon.

Igår provade vi för första gången att gå in och "väcka" William när han sovit 1-2 timmar..
Gick jätte bra, sen gick jag ut och efter efter en kvart vaknade han och skulle upp å leka eller göra något annat.
Aja inget tokskrik men han stenvägrade att gå och lägga sig.

Idag fick jag sovmorgon underbara sovmorgon.
Körde i örondroppar igårkväll - jag sover bättre då.
Vaknade runt nio och kände att jag kunde gå upp då.

Så nu är vi alla uppe och ska klä på oss och ut i det fina vädret på julmarknad ev *2 och sen ska vi och handla.
Hoppas vi hinner göra en julskinka idag också.
Vi har sagt att vi kan dela med min pappa eftersom han är ensam och vi lär inte äta upp en hel på mindre än två veckor. ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja hoppas de va fallet då!

Nej han e inte bättre=( Jättetrisst att han missar sitt första luciatåg imororn=(

Kramar

2010-12-12 @ 13:09:21
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0