Skärholmen.

Mina dagar flyger förbi. Igår var det en heldag med shopping i skärholmen.
Eller jag handlade inte mycket kan jag lova, tyckte att de kostade tillräckligt
i nyköping. :P
Men Sussi skulle köpa helt ny garderob och hon älskar min klädsmak och vet att jag är
duktig på att få fram de hon vill ha. ;)
Blev massa kläder vill jag lova. Och sen när vi var klara bestämde jag att vi skulle åka till Ikea och köpa en ny garderob eftersom Sussis ramlade ihop och då menar jag verkligen ramlade ihop.
Blev en jättefin, eller den kommer nog vara de när vi får upp dörrarna, de är skjutdörrar på den
så nu väntar vi på att borrmaskinen ska ladda klart.
Vi byggde garderob halva natten. :P

Nu är William och Henric här också.

Får skriva mera sen när jag hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0