Nya nagelsaker. :)

Väl hemma var det bara att stressa järnet.
Jag hade ju ingen bil och att gå runt till alla tusen saker jag skulle göra tog sin tid i detta underbara vinterland.

Det var tvättstugan, hämta paket, köpa vanish osv osv.

När Henric äntligen kom hem vände saker.

Jag fick höra att jag såg fin ut i huvudet nu.
Igår HATADE han det.
Alltså var det värt pengarna.

Jag kunde hämta tvätten i lugn och ro.

Henric gick ut för att kolla varför bilfan inte startade,
då startade den!!!!

Så vi tog oss en liten tur för att ladda upp batterit.
Vi åkte till Kista, där hade en butik utförsäljning av kläder
så vi hittade en söt tröja till William för ynka 49kr. :)

Nu är vi hemma och Henric erbjöd sig att lägga William.

Nu ska jag sätta mig framför tven och dekorera naglarna så ska ni få se bilder på dom imorgon. :)

Har glömt visa bilder på nya glitter som jag fick hem förra veckan. :)






Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Nej inga barn på gång här :) dröjer nog några år till. Jag är bara 22 fast min kille är 29 så det är klart att man tänker en del på det..



Roligt att du är med i tävlingen :) Glöm inte lägga upp en länk i din blogg till tävlingen.

Kram Jenny

2010-12-21 @ 20:47:04
URL: http://bloggofadreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0