Julklappar i massor.

Ojoj dålig uppdatering.

Men dagarna har varit supr bra.
23 åkte vi till Williams faster.
Där gjorde jag naglar på hennes döttrar.
Blev väldigt sent och sen upp tidigt.

På morgonen blev det lite julklappsöppning och sen gjorde jag nalgar även
på faster karin. :)

När alla kom blev det supergott julbord med allt man kan tänka sig.
Sen kom tomten och ojojoj vad vi alla hade varit snälla tydligen. ;)

Igår blev det julafton igen, först till min farbror med familj
där lyckliga William fick en gitarr!!

Sen vidare till Sussi för massa mera god mat igen och sen mera julklappar.

Vilka släktingar vi har, många vet verkligen vad vi önskat oss.
Det roliga är att vi fick inte vara en utan TVÅ matberedare. Haha.
Vi hade inte sagt till varken Henrics familj eller Sussi att vi önskat oss de.
Men jag har nog sagt förut att vi inte har någon inget jag har tänkt på.
Och så fick vi två haha. ;)

Sen svärmor hon vet verkligen vad jag vill ha.
Fick Eclipse dvd. :P

William har fått sååå mycket fina julklappar. Igår fick han även en dator.

Nej nu ska jag vara lite social skriver mer sen.
Men tack alla för allt fint som William fått, och vi också för den delen. :)


Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

jag fick också eclipse boxen! så nu har jag alltid Bellas förlovningsring på mig=) haha...



du passar jättebra i hårfärgen!

2010-12-26 @ 17:17:33
URL: http://metrobloggen.se/babydoll1
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

Mysigt ni verkar ha, men vet du VI saknar er så kom HEM NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!Puss <3

2010-12-27 @ 05:29:59
URL: http://petramkevin.blogspot.com
Postat av: Carolina

Grattis - ta en titt i min blogg :-) kram

2010-12-27 @ 11:48:55
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0