Jobbar jobbar och ja jobbar!

Oj blev många tävlingar.
Men har missat massor nu när jag verkligen inte har tid att sitta vid datorn.

Men vet ni EN endast EN arbestdag kvar nu.
Tror ni jag längtar?!

Semester semester semester... Åhh ljuvliga ord.

Dock känns de som att allt är halvt planerat bara, nyår.. Haha de är ju bara ett skämt.
Vi vet verkligen ingenting.
Vi har eventuella planer på att vara kvar i byn. Men vad ska vi göra då liksom?
Sitta hemma hela familjen och gå och lägga oss innan tolvslaget?
Hm aja the time will tell.

Hm mycket saker har förändrats på väldigt kort tid känner jag.
Det ger mig huvudvärk.

Henric har varit sjuk nu i två dagar och jag säger bara tack och lov för det.
Jag vet inte hur jag skulle ha klarat av de här annars.
Jag har verkligen jobbat jobbat och jobbat.
Han har hämtat på dagis, lagat maten.. Ja men ni förstår.
Idag fick jag honom även till att dammsuga, haha underbart. ;)
Han börjar må bättre men tror att han ska vara hemma imorgon med.

I måndags blev det 12,5 arbetstimmar, tisdags 13,5 arbetstimmar och igår 14,5 arbetstimmar.
Idag blev det BARA 10,5 timmar. Imorgon HOPPAS vi på 8. Haha dream on..

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon blir ännu en lång dag.

Bild från julfesten.


Kommentarer
Postat av: Malin

Fin du va.



Stackare som jobbar så mkt!



Kramar

2010-12-16 @ 20:24:34
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: jessica

sötnos :)

och du, varför har du inte de där på dig på julafton? ;D <3

2010-12-17 @ 22:16:17
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0