En dag i vällingby.

Idag var vi till vällingby, Henric följde med ett tag men mådde inte helt bra.
Men vi tog det lugnt fast jag kortade ändå ner mina måsten.
Tar resten imorgon.

Helt plötsligt står vi där och jag har skrivit på för en ny mobil,
HUR gick de till?! Haha aja, mycket nödvändigt då jag lånar den jag har.

Sån här telefon blev det. :P



Fast min ser inte så där grön ut, utan mer blå?
Hm aja skit samma. ;)

Sen köpte William en julklapp till mig haha, jag har letat såååå länge efter den här.





ÄNTLIGEN fanns den. :D

Annars har vi inte gjort så mycket.
Men de konstiga är att jag själv inte har tittat på telefonen ännu,
Henric har den. Han har pillat på den sen vi kom hem?  ;)
Killar. :P

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

vad mysig den såg ut!! superskön att ha när man har en slappardag! vilket du min kära vän behöver lite oftare!!!! du jobbar ju för 3 personer!!!



hoppas du får en underbar helg!!

kramar

2010-12-18 @ 18:06:40
URL: http://metrobloggen.se/babydoll1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0