Dagen?

Min dag har bara flugit förbi.

Jag skulle ha frukost dejt med brudarna idag halv tio.
Jag vaknade elva!!
Men kan lova att det var helt galet skönt att sova så länge.
Henric fick ta William idag och jag antar att min kropp verkligen
behövde en rejäl sovmorgon.

Fick i mig lite käk och gick upp till Vällingby där jag bjöd
på kaffe/cola som typ förlåt för att jag sovit mig förbi frukosten. ;)
Blev massa pratandes och sen skulle vi alla gå.

Sen hämtade jag William och vi gjorde pannkakor, ungen älskar verkligen
att hjälpa till i köket. :)

Tanken var att jag skulle ut med alla julklappar i bilen nu när det är
lugn och ro.. Men smarta jag har ju alla julklappar i Williams rum.
Så de får bli imorgon.

Självklart blev jag fast här igår och orkade inte dekorera naglarna sen så
ni får se imorgon. ;)
Idag SKA jag verkligen göra något med dom hehe.
Visst dom är snygga nu med men roligare med något rött på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0