Brödhämtning.

Idag blev en tidig dag.
Klockan stod på 4.45 och då var det bara upp och kasta mig i bilen.
Till jobbet och hämta bröd.
Jag har inga nycklar nu när jag är ledig så då får man vara uppe i tid så
packhallens personal fortfarande är kvar. :)
Vad gör man inte för att folk ska få färskt vörtbröd på jul liksom? ;)



Sen hem och mysa lite i värmen av sängen.
Ingen ide att somna om eftersom jag visste att William snart skulle vakna.
Så nu har vi ätit frukost och jag har burit ut alla julklappar och lite packning i bilen.
Den är redan typ full så har ingen aning om hur vi ska få plats med allt. :P
Och ändå har jag då skickat med pappa en del ner redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0