Promenad med svärmor.

William sov jätte bra hela natten, först sov han från tio
till tre, sen till halv sex, sen till halv åtta och sen till kvart
i nio och då ville han gå upp. :)
Jag gick upp vid åtta så jag hann både äta och duscha eller
när jag åt så vaknade han men duschade innan så det gick bra. :)

vid elva somnade han sen igen men vaknae vid tolv av magen
så hjälpte honom att prutta lite och sen somnade han och jag med då. :P
Och då sov han till kvart i två och de va skönt. :)

Skulle ha träffat ida och jessiva idag men ida kunde inte komma och
jessica skulle iväg så blev inte av.
Men det gjorde inget blev en promenad med svärmor då ist.

Det är faktiskt väldigt lyxigt att vara här eftersom William sover så lite
på dagarna så gör jag typ inget annat än bara tar hand om honom.

Jag trodde faktiskt att du hade vuxit upp!
Men nu vet jag inte vad jag ska tro längre...
Du får mig att tvivla och du gör inget för att jag ska kunna tro dig helle.



Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Hej. Har ännu inte hunnit skicka kläderna, tänkte vänta ett tag då Elton just nu växer så det knakar, så det blir lite kläder!

kram kram

2009-05-23 @ 21:49:38
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Ung pappa till Inez

MM :) det är ju så jobbigt att höra dem skrika, det skär så mycket i sitt egna hjärta :S



Inez utvecklas så mycket nu så det är jätte roligt att se vilka ny förmågor hon får stolt

2009-05-24 @ 00:48:32
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: Marija

Jisses vad tiden går fort:)

Få duscha i lugn o ro , det är vardagslyx efter barn :P

2009-05-24 @ 10:09:48
URL: http://smaradmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0