Städa städa städa.

Morgonen började tidigt här idag bestämde William.
Jag vet inte vad det har varit med honom för i natt och idag
på morgonen har han varit grinig och haft ont i magen. :/
Jag som trodde det började bli bättre.
Hela morgonen så sov han bara korta stunder och jag var
tvungen att hela tiden hålla i honom och helst gå runt.
Nu har han iaf sovit i nästan tre timmar vilket har varit skönt
både för mig och honom så klart.
Jag har hunnit med mycket, torka golvet, vika tvätten,
kört en till maskin, kört en diskmaskin, plockat ut disken,
bäddat där mamma ska sova, gjort iordning lillebrors sängkläder,
städat kylskåpet nästan hela bara lådan längst ner kvar,
sorterat dom större storlekarna på barnkläderna.
Men nu håller William på att vakna har precis gett honom hans
minfom droppar han sak ha dom lite innan det är matdags och
snart är det de för honom. :)

Måste verkligen handla imorgon har inget hemma, det är bra för
lillebror är stor och stark. :D Hehe han får hjälpa till å bära,
men tänker inte ta med vagnen tar bara med bärselen tänkte jag,
Är smidigast om vi handlar när jag hämtat dom och då tar vagnen upp för
mycket plats.

Nej nu vaknar William vilken sekund som helst. :)

Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Kan ju vara värt att kolla upp :) Jag var personligen lite rädd att Inez kunde vara en badkruka då vi måste bada i barnbassängen, då man ej få gå in med barn under 18 år på relax avdelningen där de har varmvattenbassängen på vårat badhus, lite konstigt tycker jag :S



Mm, mjölk finns typ överallt. Det är inte alltid så lätt att veta alla saker då man ej är insatt, men nu vet väl din man hur många cm man ska vara öppen? :)

2009-05-05 @ 15:08:12
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0