Sömn och fakturaproblemet är löst.

Nu sover äntligen lilleman bra här hemma.
Han sov inte ens bra i vagnen förstår inte alls vad det
var med honom han brukar tvärslockna annars.
När vi kom hem sov han inte heller bra men nu tillslut
ligger han i våran säng och sover, skönt för mig och verkligen
skönt för honom han behöver ju det.

Tiden har verkligen dragit iväg idag, blev helt förvånad nu när jag
tittade vad klockan va.

Blir nog bara korv med bröd ikväll faktiskt, finns en hel del rester också
så de kan man få här hemma med. ;)

Jo juste angående fakturan som jag hade fått..
Dom jävla idioterna har skickat en faktura på tensapparaten som aldrig
kom fram!! Det var ju som jag trodde då. Snacka om puckade.
Och dom har inte skrivit mitt namn heller utan Madelaine ehh,
oki jag bokstaverade till och med Madelen!!!! Men men nu är det ordnat
och klart och jag behöver inte betala något nu iaf. :)
Tur för dom för annars jävlar. ;)

Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Så skönt att du slapp betala :) Låter som du gör ett super arbete :)

2009-05-09 @ 00:03:05
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: lassika

Tur att allt löser sig.

KRAMIS

2009-05-09 @ 08:27:00
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0