Hand och fotavtryck.

Jag och William tog en liten promenad och mötte
Henric vid tunnelbanan idag lite frisk luft måste man ju få. :)
Satte på William en fleece jacka bara över bodyn behövdes verkligen inte
mer eftersom han har ju en fleece filt i också.

Vart en god sallad till lunch, dock blev det lite mycket så kastade en
del faktiskt.
Jag har gjort hand och fotavtryck idag också två stycken, dom står fortfarande
i ugnen, stod tre timmar på en sida men dom har varit inne i
fyra och en halv!! Ska måla dom sen så kommer det ut bilder också. :)

Ska göra fler sen någon dag också tänkte jag.
Ska även prova en annan sak med men säger vad sen om det funkar. :)
Skulle vilja ge en till mamma också, men tror den går sönder om jag
skickar så är lite synd. :/ Men men.

Nej nu ska William ha mat.

Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Vi har samma problem, då det bara finns mammagrupper eller ungamammor grupper där vi bor. Snart ska de kanske öppna en ungaföräldergrupp efter vi har tryckt på en del.



Pampers är lite jobbig och hävdar att det är för "lite" folk som klagat på dem, enligt lagen ska typ "genomsnittskonsumneten" uppfatta hela saken könsdiskremenerande. Åhh, stör mig så mycket på dem, vad tycker du i frågan?

2009-05-15 @ 00:14:48
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: lassika

Vad rörd jag blir. Som det ser ut så håller det på att ordna sig, eller?

Fredags KRAMAR

2009-05-15 @ 08:15:00
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: sandra

Ja verkligen. Det får ju inte gå till hur som helst i en skola och det tycker man ju ska vara självklart.



Va roligt med avtryck. Men vist var det svårt tat göra på händerna? Jag var rädd att amn skulle trycka handen ur led:(



Kramar!!!

2009-05-15 @ 10:01:16
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0