Bortsprungen.

Hm ja egentligen får jag väl skylla mig själv att statestiken
sjunker, jag menar jag skirver ju inte lika ofta som förut.

Igår kom vi ut i solen, vi gick till ÖB skulle köpa
sköljmedel, sen gick vi in på vårat outlet och köpte en Gant
tröja till Henric, hans bror tyckte det var sjukt billigt för dom han
brukar köpa brukar ligga runt 700st och jag hitta en för 249. :D
Sen gick vi upp till vällingby, Henric tog tunnelbanan dit så
sprang jag in på Hm en snabbis och då skulle Henric vänta på
mig han hade vagnen men när jag kom ut var dom borta, så jag trodde
att dom hade börjat gå hem och sprang runt hörnet men nej ingen
Henric, så gick jag rakt fram men nej ingen Henric så då trodde jag att
dom hade hunnit längre så jag skyndade mig hemåt, sprang in på
tygaffären på vägen för att kolla om hon hade vitt läder så ska beställa det idag.
Men iaf när jag kom hem var dörren låst, alltså ingen Henric..
Mina nycklar och min mobil låg så klart i vagnen!
Så satt jag ute och väntade ett tag, men ingen Henric så jag började gå tillbaka
mot Vällingby och då mötte jag dom vid lekparken. Snacka om komiskt.
Henric hade blivit tvungen att börja gå för att William hade vaknat i vagnen men han gick bara en liten sväng och så kom han tillbaka så hade jag väntat typ en min så hade dom kommit. Men men. ;)

Idag gick vi upp tidigt, William vaknade vid 6 och Henrics klocka ringde vid
6,30 och då somnade William om så jag gick upp.
Nu har William precis vaknat igen så är strax mat dax.
Sen ska vi till ungamammagruppen, får se om det börjar regna
eller något då tar vi bilen. Men just nu blåser det bara så då går vi isf. :)

Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Visst blir man helt ställd utan mobil telefon, speciellt då den andra går iväg så där, tur att ni hittade varandra senare :)

2009-05-27 @ 08:20:51
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: Agnieszka

Uah när man tappar bort varandra sådär..... skönt iaf att det inte var någe som hade hänt!

kramar

2009-05-27 @ 09:06:14
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Hej gumman. Knäpp som jag är så har jag än en gång rensat mobilen och gissa vad, din adress försvann.... har du lust att skicka den ännu en gång, för nu är paketet typ klart!

kramar

2009-05-27 @ 14:41:05
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Lena "lillasyster"

Haha, men Madde du måste ju ta med dig moblien ju ;)

2009-05-27 @ 18:54:39
Postat av: Ung pappa till Inez

Okej, det är kanske inte så lät att få låna en mobil i Stockholm eller? Hur är det där hemma då?

2009-05-27 @ 21:15:08
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: Madde

Till lillasyster: Nej jag vet och hur ofta glömmer jag mobilen någonstans? Typ aldrig. :P

Kram.

2009-05-27 @ 22:31:39
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0