Amningsspray, knöl, dop och gudföräldrar.

Usch i natt var William inte rolig, från två har jag bara slumrat väldigt korta stunder.
Han bajsade inte på hela dagen igår men imorse kom det ett rejält lass ut ifrån båda bena och upp på ryggen.
Behöver jag säga att han inte har haft några problem alls med att sova sen? ;)
Vi gick iaf upp vid sju då blev det frukost och sen åkte vi.

Var upp till arlanda för att lämna mamma och lillebror där sen åkte vi hemåt jag och William,
samtidigt då ringde jag vårdcentralen för att kolla min knöl och fick tid 11,20.
Så det blev bara hem, ge William mat, kasta i mig lite mat och sen ta vagnen upp till vällingby.
Smidigare så för att då sover han ju och han sov hela besöket.
Hon trodde iaf inte att det var bröstcancer vilket var skönt.
Hon sa att vi ska avvakta å se.. Kunde ev vara en talgköttel (heter de så?) eller en
sån där fettknöl som vem som helst kan få. Men hon ville iaf inte skära i mig
nu så vi får väl se vad som händer helt enkelt.
Pratade även med henne om amningsnässprayen, först ville hon inte skriva
ut den till mig men jag höll fast vid att jag ville prova.
Oftast används den tydligen mot mjölkstockning men jag har ju snarare
problemet tvärtemot, men den hjälper köttlarna att "tömma" så då stimulerar
den ju samtidigt. Har inte läst ännu vad det står i förpackningen faktiskt.

Annars idag händer det verkligen inte mycket och det är skönt, ska bara ta det lugnt,
William sover i vagnen fortfarande men vet inte hur mycket längre så ingen ide att lägga sig å vila känner jag.
Så sitter väl här en stung till så får vi se om jag orkar ta tag i något här hemma. ;)

Dop är förresten på tapeten också, tråkigt nog så kommer det ev bli just
den helgen som min bror och hans fästmö inte kan. För juli känner vi
att vi inte har råd i och första helgen i augusti så skulle de ju ha gått...
Bara de att då ska Henric till göteborg å gå på U2. Typiskt.
Och behöver jag säga att gudföräldrar är VÄLDIGT svårt att bestäma. :P

Kommentarer
Postat av: marie

Du får testa den o skriva vad du tycker =) Är jättenyfiken på den själv, ska prata med min bm om den på nästa besök =)

2009-05-11 @ 16:25:53
URL: http://mahii.blogg.se/
Postat av: Isse

villken tur att det inte va canser..

pappa sa att det inte hade varit en fin syn att se lill killen bajsa:P

hoppas de löser sig med gudföräldrar.

kram

2009-05-11 @ 18:02:35
URL: http://gatornaspalats.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Förstår att det är svårt att välja gudföräldrar. Vi hade ju valt redan när vi väntade båda barnen. Hade tänkt ha dop om ca en månad, men har inte orkat planera någonting ännu.... men får väl ta tag i det!

kramar

2009-05-11 @ 19:10:23
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0