Mumsig middag.

Vi har ätit en goood middag idag, blev ris och en kycklinggryta lite starkt men mumsigt gott. :D
Jag ska nog ta mig någon frukt snart också börjar bli lite
små hungrig igen faktiskt.

Är även väldigt trött men ska bli kul med mammagruppen imorgon
det ser jag fram emot ska bli kul å se om S har åkt in ännu eller om hon också går med magen i vädret. :)
Pappa skulle komma förbi en sväng imorgon och säga hej.
Sen har jag ju ett besök till BM kl 15 också. Ett väldigt springande
där är det vi får se vad värdena visar men antagligen får jag säkert
komma tillbaka på fredag också.

Jag skulle vilja vinna pengar känner jag, phu vad de
skulle lösa många problem just nu allt skulle verligen
kännas så jävla mycket lättare då.

Phu nu har jag städat köket eller aa gjort rent allt och fixat
disken och sånt. :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Modigt att äta kyckling. Vi lämna tillbaka vår till affären. Det har varit så mycket om glas så vi väntar nog ett tag med att äta det.

KRAMIS

2009-04-01 @ 09:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0