Trött på att vara gravid.

Nu har svärföräldrarna varit här.
Blev en snabbfika och så lämnade dom grabbarna
kvar här dom ska ju iväg senare.
Hoppas att dom får det kuligt. :)
Bullarna var iaf väldigt populära jag tycker att det
är kul att baka när folk uppskattar det.

Själv ska jag absolut inte göra mycket idag, har ingenting
inplanerat så blir nog bara att sitta hemma och inte
göra något. Ingen aning vad jag ska göra för mat eller
något heller faktiskt.

Idag har jag druckit två muggar med hallonbladste.
Får se om jag dricker något mera sen kanske,
är ju fortfarande så sjukt trött på att vara gravid.

Henrics föräldrar tyckte att magen var riktigt stor nu,
dom kom med en del kläder och lite sånt idag. :)
Henrics mamma kan inte hålla sig vilket är roligt. :D
Mycket fint får vi hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0